wPHP - wordpress, woocommerce - kodowanie bez wtyczek
WordPress - zakoduj to sam w PHP

Do darmowej wysyłki brakuje Ci…

Grzegorz Chodacki21 marca 2018woocommerce

Dosłownie 6 linijek kodu jak ktoś się uprze to mogą być 3 linijki i być może uda się podnieść konwersję w sklepie. Warunek jest jeden musimy oferować klientom darmową wysyłkę powyżej określonej kwoty zakupów. Powiedzmy, że w naszym sklepie woocommerce będzie to kwota 300 zł.
Oczywiście informujemy o tym klienta na stronie głównej lub w topbar, ale miłym gestem jest również poinformowanie klienta na karcie zamówienia ile mu brakuje jeszcze do darmowej wysyłki. Czasami jest to tylko 5 zł dorzucone do koszyka a 20 zł zaoszczędzone na przesyłce. Czy nam się to opłaca? Zdecydowanie tak Budowanie zaufania klienta jest warte tych kilku złotych.

Sprawa jest banalnie prosta. Oczywiście cały kod jak zwykle możemy sobie wkleić w functions.php, oczywiście najlepiej na theme child, ale o tym chyba nie muszę wspominać.

function darmowa_dostawa_komunikat() {
 global $woocommerce;
 $kwota_do_darmowej_dostawy = 300;
 $current = WC()->cart->subtotal;
 if ( $current < $kwota_do_darmowej_dostawy ) { 
 echo 'Do darmowej dostawy brakuje tylko ' . wc_price( $kwota_do_darmowej_dostawy - $current ) . ' ';
 }
}
add_action( 'woocommerce_before_cart', 'darmowa_dostawa_komunikat' );

Ot i cała filozofia. Mała rzecz a cieszy.

Kolumna z produktami w widoku zamówień Dostępne warianty w widoku kategorii

Related Posts

woocommerce/

Zwiększ koszt wysyłki co kilka sztuk

Dzisiaj kolejne nietypowe zlecenie od klienta. Oczywiście jak to zwykle bywa kwestia dotyczy kilku produktów z kilkudziesięciu. I prawdopodobnie takie zamówienie wpadnie raz na rok, ale to przecież bardzo ważne. Otóż koszt wysyłek od 1 do 6 produktów ma wynosić 20 zł. I ma zwiększać się o kolejne 20 zł po dodaniu kolejnych 1 do […]

woocommerce/

Ukrywanie zakładek na stronie produktu

Często spotykam się z tym, że na stronie produktu zakładki z dodatkowymi informacjami i komentarzami są niepotrzebne. Pokażę jak możemy je ukryć w prosty sposób.

woocommerce product gutenberg

woocommerce/

Guttenberg w opisie produktu Woocommerce

Taka naszła nas dzisiaj idea aby nieco uatrakcyjnić wygląd opisu produktu na sklepie woocommerce wprowadzając choćby podział na 2 kolumny. Po lewej stronie opis a po prawej skład produktu, zalecenia stosowania, najważniejsze cechy. Pierwsza myśl to oczywiście modyfikacja i nadpisanie templatki woocommerce. Potem już poleciałem z budowaniem nowych zakładek do produktu i dodawaniem custom fields. […]

Najnowsze wpisy

  • Zwiększ koszt wysyłki co kilka sztuk
  • Obsługa plików WebP w WordPress
  • Ustawienia bezpośrednich odnośników
  • Ukrywanie zakładek na stronie produktu
  • Guttenberg w opisie produktu Woocommerce

Najnowsze komentarze

    Archiwa

    • Marzec 2021
    • Grudzień 2020
    • Lipiec 2020
    • Marzec 2020
    • Luty 2020
    • Styczeń 2020
    • Maj 2019
    • Luty 2019
    • Listopad 2018
    • Sierpień 2018
    • Czerwiec 2018
    • Maj 2018
    • Marzec 2018
    • Luty 2018
    • Styczeń 2018

    Kategorie

    • dla admina
    • layout
    • optymalizacja
    • woocommerce

    Meta

    • Zaloguj się
    • Kanał wpisów
    • Kanał komentarzy
    • WordPress.org
    Strony na Wordpress - uKONTENTowani.pl
    TO NIE JEST STRONA DLA INSTALATORÓW WTYCZEK